Status Updates - 125cc Sportsbikes Forum

125cc Sportsbikes Forum: Status Updates - 125cc Sportsbikes Forum

Jump to content


Community Status Updates


Recent Actions

  1. All Updates
TheDecibel's Photo

TheDecibel  When's the board for Suzuki GSXR125 showing up?

Nov 01 2019 04:51 PM

Bryanmag's Photo
Bryanmag  Feb 18 2021 07:47 PM
social service school essay [url=http://buyessaysonlinedsd.com]write essay for me[/url] legit+essay+writing+service. (Master of Area Regulation, leader of business government) is not so much a training program as a Manager's position (in management). Here it is important to have it, which indicates that you include the skills imperative in regard to a middle-and senior-level Manager. To date, there is no single standard that would grant you to deal out the magnitude of savoir faire in the...
Bryanmag's Photo
Bryanmag  Feb 25 2021 12:41 AM
essay writer essay writing service [url=http://buyessaysonlinedsd.com]buy essay online[/url] custkm essay writing service. (Supervisor of Trade Administration, master of work government) is not so much a training program as a Chief's magnitude (in superintendence). Here it is important to require it, which indicates that you be enduring the skills imperative on a middle-and senior-level Manager. To go steady with, there is no set aside criterion that would grant you to cleave the bit by b...
's Photo
  Feb 26 2021 02:21 AM
Person mored than happy that his other half had actually come along with him on this service journey. Being far from her was hard, specifically because they were newlyweds. Waking up in the morning every part of them entangled including their toes, made him also harder then he was already when he woke up. He kissed her mouth, due to the fact that he could tell by the flutter of her eyes she was feigning rest. She awakened like Resting Elegance when he kissed her tough nipples, and her wet pub...
Freddy's Photo

Freddy  Always wear your helmet folks!

Oct 24 2019 07:28 PM

RG125's Photo

RG125  Is anyone still around?

May 30 2019 04:15 PM

mito_martin's Photo
mito_martin  Aug 07 2019 02:44 PM
yes. :-)
Freddy's Photo
Freddy  Nov 24 2019 01:45 PM
Yeah sometimes!
Old Painless's Photo
Old Painless  Jan 06 2020 11:27 PM
Nope. :p
vincergf125's Photo

vincergf125  offtopic chat has 580 pages of spam!

Feb 01 2019 11:57 PM

RBmito's Photo
RBmito  Feb 04 2019 10:05 PM
All sorted now, mass spambot attacks. Probably wasting my time though as this place is a dead parrot.lol
vincergf125's Photo
vincergf125  Feb 05 2019 07:00 PM
Yeah it's quite depressing now.
's Photo

  in need of help on my wiring ie how it sits on bike derbi gpr125 2t

Nov 23 2018 11:37 AM

MAXc's Photo

MAXc  anyone able to root a kindle fire hd?

Jan 21 2014 11:45 AM

hevo's Photo

hevo  mito + other parts for sale. check the bikes for sale section

Jan 21 2014 07:30 AM

RGrider's Photo

RGrider  speed with guy martin!

Jan 19 2014 08:18 PM

MAXc's Photo

MAXc  anyone got good diy carb clean meathod? currently got this boiling in a water and vinigar solution.

Jan 16 2014 08:14 PM

MAXc's Photo
MAXc  Jan 16 2014 08:14 PM
http://i454.photobucket.com/albums/qq268/max-rs50/IMAG0615_zpse830b530.jpg
bermondseyboy1987's Photo

bermondseyboy1987  got a £50 fine for going round a bollard oh no worst crime ever... pffftt when he said police can do it as an expection i said no you cant unless on a response call he didnt have a come back and even agreed i done it saftley (no oncoming traffic or people on the road) but still had to fine me.. Government funds must be low..

Jan 16 2014 12:44 PM

--rs125--'s Photo
--rs125--  Jan 16 2014 10:15 PM
Where was the bollard? I do it on the roadworks ones if there's no filtering space - had no idea it was a fine for that.
bermondseyboy1987's Photo
bermondseyboy1987  Jan 17 2014 11:54 AM
middle of the road normal bollard, I do it all time and same with every other biker I see in London but he gave me a ticket explained its illegal which is fair enough but I wasn't even aware it was a fine thought it might have been just a telling off but just an FYI, But still anooyed that he said police can do it which is bs only on a response call i would imagine that would work..
MAXc's Photo

MAXc  R1 hi level Ti leo vince race can and a laser can for sale

Jan 13 2014 10:35 PM

MAXc's Photo

MAXc  im after a pair if 17x35x11 wheel bearings, anyone help?

Jan 10 2014 09:10 PM

RGrider's Photo
RGrider  Jan 10 2014 09:35 PM
Have you asked nid the cowboy at ndec? If not I'm going over there tomorrow
MAXc's Photo
MAXc  Jan 10 2014 10:35 PM
Haha no I havnt.
I found some that were 10mm wide. They'll do lol.
Could you ask if he's got any rx125 bits for me?
RGrider's Photo
RGrider  Jan 12 2014 04:06 PM
i went to elderfields in the end i'll ask next time i'm up there though
stinky's Photo

stinky  Selling the MGBGT if anyone is interested in a classic car

Jan 09 2014 11:44 AM

Yorkshire-lad's Photo

Yorkshire-lad  just thought i would say a quick hello as i am new here :-)

Jan 08 2014 05:47 PM

Parker's Photo
Parker  Jan 08 2014 11:41 PM
Hi mate, welcome.
stinky's Photo
stinky  Jan 09 2014 11:44 AM
hi, yep nothing to see here. come back in may.
Parker's Photo
Parker  Jan 09 2014 11:09 PM
You guys are the equivalent of a shopkeeper greeting you at the door with 'Have a look around by all means, but most of it's sh*te' haha.
MAXc's Photo

MAXc  now have an rx125 needing a load of parts though

Jan 06 2014 10:50 PM

MAXc's Photo
MAXc  Jan 07 2014 09:04 PM
Haha I'm amazed we found it tbh!
RGrider's Photo
RGrider  Jan 07 2014 10:08 PM
aha I know! so you gonna be coming to some enduro's soon then?!
MAXc's Photo
MAXc  Jan 07 2014 10:20 PM
I hope to, this rx is my girlfriends as I'm building it for her, but I will ride it more I can imagine haha!